طراحی سایت رستوران و کافی شاپ

طراحی سایت رستوران و کافی شاپ


این روزها تقریبا تمام مشتریان رستوران ها و کافی شاپ ها گوشی به دست هستند و مدام در شبکه های اجتماعی پرسه می زنند و مقداری از زمان هر روز خود را در اینترنت به وبگردی مشغول هستند. آنها بسیاری از نیازهای خود را از اینترنت جویا می شوند و به دنبالش میگردند.

گاهی برای خود ما پیش آمده است که بخواهیم یک رستوران و کافی شاپ با منوی خوب و قیمت مناسب پیدا کنیم تا بتوانیم در آن یک قرار دوستانه به صرف شام و یا نوشیدنی داشته باشیم و سری به اینترنت زده باشیم تا اطلاعاتی در مورد محدوده مکانی و یا احیانا محیط آن رستوران و یا کافی شاپ ببینیم. مردم این روزها دوست دارند تا منوهای رستوران های مختلف را تجربه کنند و غذاهای خوشمزه را با هزینه مناسب میل نمایند.

 

طراحی سایت رستوران و کافی شاپ


اگر شما به عنوان یک مدیر و صاحب رستوران هستید، بی شک کارت ویزیت خود را پای صندوق به مشتریانتان می دهید تا آنها را تشویق کنید که مجددا به رستوران و یا کافی شاپ شما بیایند و یا آن را در اختیار افراد دیگر قرار دهند ولی شاید هیچ وقت کارت ویزیت شما دارای آدرس سایت رستوران نبوده باشد تا ایشان بتواند در نوبت های بعدی به سایت شما سر بزند و سرویس بگیرد.

ما به شما پیشنهاد میکنیم که برای رستوران خود طراحی سایت انجام دهید و این امکان را برای مشتریانتان فراهم کنید تا از راه دور نیز از شما سرویس بگیرند و یا با شما آشنا شوند. مطمئن باشید طراحی سایت رستوران به برند سازی شما نیز کمک خواهد کرد. ما در اینجا از برخی مزایای طراحی سایت رستوران و کافی شاپ برای صحبت میکنیم و برخی نیازها در این طراحی سایت را به شما می گوییم.

برخی امکاناتی که شما باید در طراحی سایت رستوران و کافی شاپ خود رعایت کنید به شرح زیر است.

معرفی رستوران و کافی شاپ

سعی کنید خودتان را در سایت تان کامل معرفی کنید. تصویر مجوزها، گواهینامه ها و یا تاییدیه ها و یا افتخارات خود را در سایت قرار دهید.

منوهای رستوران و کافی شاپ با درج قیمت

سعی کنید منوهای رستوران و کافی شاپ تان را در سایت قرار دهید و قیمت های آنها را هم بروز نگه دارید. همانقدر که مشتریان به دنبال منوهای کامل و با کیفیت هستند، قیمت نیز برای آنها مهم است.

گالری تصاویر در طراحی سایت رستوران و کافی شاپ

سعی کنید در گالری تصاویرتان عکس های مناسب و خوب از محیط رستوران و کافی شاپ، از محیط آشپزخانه تان، غذاهایتان، ظروف و میزها را قرار دهید. مطمئن باشید عکس های زیباتر مشتریان را برای انتخاب شما تشویق خواهد کرد.

امکان رزرو میز در طراحی سایت رستوران و کافی شاپ

بخش رزرو میز دو مزیت برای سایت رستوران و کافی شاپ شما دارد. اول اینکه به مشتری این امکان را میدهید که میز دلخواه خود را برای ساعت و روز مشخصی رزرو کند و از این طریق هزینه آنرا پیشاپیش به شما پرداخت کند. دوم اینکه اینکار حس خوبی را به ایشان منتقل میکند که برای وقت و برنامه ایشان اهمیت قائل هستید و باعث میشود در مورد شما فکر خوب بکند.  

بخش انتقادات و نظرات در طراحی سایت رستوران

در این بخش به مشتری امکان انتقاد از خود را بدهید. انتقاد و یا شکایت ایشان باعث بهبود عملکرد شما خواهد شد و شما با نظارت مشتریان می توانید بر امورات رستوران خود مسلط تر شوید. در ضمن این مساله مشتری مداری است.

بخش تماس با ما

اطلاعات تماس، فرم تماس و نقشه موقعیت خود را در سایت قرار دهید تا مشتریان بتوانند شما را پیدا کنند.

شما برای طراحی سایت رستوران و کافی شاپ خود هم اکنون می توانید با ما تماس بگیرید. ما بهترین پیشنهاد را از نظر گرافیک و امکانات به شما خواهیم داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد