طراحی سایت با جوملا

طراحی سایت با جوملا : یکی از پر طرفدارترین سیستم های مدیرت محتوا برای طراحی سایت سیستم مدیریت محتوای جوملا است که امروزه طراحی سایت با جوملا در ایران هم رواج بالایی دارد . در اصل می توان گفت بعد از طراحی سایت با وردپرس ، طراحی سایت با جوملا گزینه محبوبی است . جوملا به دلیل انعطاف پذیری بالا ، رایگان بودن ، مدیریت محتوای برتر ، امنیت خوب  یکی از سیستم های موفق در طراحی سایت می باشد در این مقاله قصد دارم در رابطه  طراحی سایت با جوملا بیشتر براتون شرح دهم .

 

طراحی سایت با جوملا

 

چرا طراحی سایت با جوملا ؟

همان طور که گفتیم  جوملا سیستم مدیریت محتوای رایگان و کد باز است و بیشتر برنامه نویسان php به راحتی می توانند به هسته ی این سیستم نفوذ کرده و کدهایی را برای خود ایجاد کنند . جوملا ماژول محور است از این رو طراحی سایت با جوملا به سرعت انجام می شود . البته توجه داشته باشید به دلیل انعطاف پذیری بالای جوملا با گسترش دادن سایت ، وب سایت سنگین تر می شود .  یکی از معایب جوملا هم همین سنگین بودن هسته ای آن است. البته توجه داشته باشید که جوملا  کد باز است و برنامه نویس می تواند به راحتی کدهای آن را ادیت کند و آن را به وضعیتی که ایده آل است انتقال دهد. این هم مزیت این سیستم مدیریت محتوا است .

طراحی سایت با جوملا خیلی آسان است و می توان وب سایت های شرکتی ، شخصی ، سازمانها و حتی وب سایت های خبری را به راحتی با آن راه اندازی نمود.

 

ادامه مطلب ...

بهبود جایگاه سایت در گوگل

بهبود جایگاه سایت در گوگل : چندین سال است که در دنیای اینترنت و رقابت بحث سئو سایت یا همان بهبود جایگاه سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو اهمیت بالایی پیدا کرده است . سئو سایت یا بهبود جایگاه سایت در گوگل از روشهای بازاریابی اینترنتی و افزایش بازدید سایت می باشد. توجه داشته باشید هرچه جایگاه سایت در کلمات کلیدی در نتایج جستجوی گوگل بالاتر باشد.مطمئنا کاربران بیشتری وارد وب شایت خواهند شد .

 

سئو سایت

 

برای بهبود جایگاه سایت در گوگل چه کار کنیم ؟

قبل از هر چیز باید با روشهای فعالیت در گوگل و سایر موتورهای جستجو و هم چنین الگوریتم های جستجوی سایت باید آشنایی داشته باشیم . توجه داشته باشید برای بهبود جایگاه سایت در گوگل نباید از روشهای غیر اصولی استفاده کنیم برخی از افراد برای اینکه بتوانند زودتر به نتیجه برسند برای بهبود جایگاه سایت در گوگل از روبات ها و ... استفاده می کنند که در نتیجه توسط گوگل شناسایی و از نتایج حذف می شوند.
بعد از شناخت الگوریتم های گوگل باید به سراغ سئو سایت بروید . علم سئو را خوب یاد بگیرید تا بتوانید برای بهبود جایگاه سایت در گوگل یک استراتژی منظم پیاده نمایید .

سئو سایت وب نوش برای افرادی که خواهان یادگیری علم سئو هستند کلاس های آموزشی خصوصی برگذار می کند .

الگوریتم های رتبه بندی سایت در گوگل

توجه داشته باشید تمام الگوریتم های رتبه بندی سایت در نتایج جستوجو ی گوگل برای جلوگیری از نفوذها و سوء استفاده های غیر اصولی همیشه در حال تغییر و تحول می باشند و هر روز بروز رسانی می شوند . توجه داشته باشید این الگوریتم ها در امنیت کامل نگهداری می شوند و به هیچ وجه جزئیات آنها تا به حال منتشر نشده است . 

ادامه مطلب ...

طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری : وب سایت های خبری شامل بخش های زیادی می باشند از این رو در این بخش می خوان تا حدودی ویژگی های طراحی سایت خبری را برایتان شرح دهم .

 

طراحی سایت خبری

 

طراحی سایت خبری به چه صورت باید انجام شود .

خب وقتی صحبت از سایت خبری میاد باید تمام جوانب و ویژگی ها را مد نظر داشته باشیم

  1. امنیت سایت
  2. دیتابیس مورد استفاده برای سایت
  3. سرعت وب سایت
  4. سرور و فضای هاست سایت
  5. گرافیک سایت
  6. چیدمان مناسب سایت
  7. و....

طراحی سایت وب نوش با ایده پردازی و پیاد کردن استراتژی مناسب بهترین سایت خبری را طراحی می کند که تمام موارد بالا در آن صدق کنند.

بخش بندی طراحی سایت خبری :

طراحی سایت خبری به سادگی طراحی سایت  شخصی ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت کلینیک زیبایی و ... نیست . ازاین رو در طراحی سایت خبری باید به ریز نکات هم توجه کنیم.
طراحی سایت خبری مثل سایت های دیگر صفحه ی در باره ما  اهمیت ندارد که باشد ولی صفحه تماس با ما ( اطلاعات تماس) اما بخش مهم طراحی سایت خبری وجود RSS آن است . که این بخش حتما باید رعایت شود .
اکثر سایت های خبری از یک هدر شروع می شوند که دارای لوگو ، بخش جستجو و یک منوی ابتدایی می باشد ( این منو سلیقه ای است  و می توان هر موردی را شامل شود)
بعد از هدر منوی اصلی سایت قرار می گیرد که در این منو تمام دسته بندی های لازم برای سایت مشخص شده اند .
در بیشتر موارد بعد از منو یک خبر خطری قرار داده می شود تا آخرین اخبار را به صورت خطی نمایش دهد. این موارد در بالای سایت های خبری کاملا مشهود است . البته ایده های زیادی نیز برای طراحی سایت خبری وب نوش دارد .هم از نظر طراحی  گرافیکی سایت و هم از نظر چیدمان سایت .
نکته مهم در رابطه به طراحی سایت خبری:
پشتیبانی سایت برای وب سایت های خبری یکی از بزرگترین دغدغه های صاحبان رسانه است . این پشتیبانی شانل پشتیبانی سرور و هاستینگ و همچنین پشتیبانی سایت از نظر فنی می باشد.طراحی سایت وب نوش تمام این پشتیبانی ها را برای شما سهل و آسان می کند. برای مشاوره بیشتر با ما تماس بگیرید :
بخش مشاروه فنی طراحی سایت وب نوش

 

ادامه مطلب ...

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی : در این بخش می خوام در مورد طراحی سایت پزشکی که امروزه نیاز مهمی برای اکثر پزشکان می باشد شرح مختصری را بدهم.

امروزه شغل پزشکی یکی از برترین شغل ها در ایران می باشد و تعداد پزشکان هم روز به روز در کشور افزایش می یابد . از این رو شناسایی پزشک نمونه و برتر برای مردم بسیار سخت شده است و تنها با یک معرفی ساده نمی توان به توانایی یک پزشک ایمان آورد. از این رو همچین تبلیغاتی را دیگر مریدم نمی پذیرند و به دنبال پزشکان خوب از طریق اینترنت می باشند .

 

طراحی سایت

 

اما بهترین راه معرفی پزشک در اینترنت چیست؟

دیگر پزشکان متخصص خوب می دانند که برای اینکه هموم مردم توانایی آنها را خوب بشناسند آن هم در فضای اینترنت نیازمند طراحی سایت پزشکی برای خود هستند. خب بدون بحث اضافی می خوام در ابتدا ویژگی های طراحی سایت پزشکی و هم چنین در ادامه مزایای طراحی سایت پزشکی را برایتان شرح دهم.

ویژگی های طراحی سایت پزشکی

1-      هر سایت پزشکی دارای بخشی است به نام معرفی پزشک متخصص : در این بخش متخصص بیو گرافی خود و هم چنین مدارک تحصیلی خود را به صورت گالری به نمایش می گذارد تا اعتماد مشتریان کاملا جلب شود.

2-      در طراحی سایت پزشکی مثل تمامی وب سایت های دیگر نیاز به اطلاعات تماس با مطب یا کلینیک پزشک می باشد: این بخش شامل اطلاعات تماس ، نقشه مطب ، آدرس دقیق کلینیک یا مطب متخصص و همچنین شماره های تماس برای مشاوره و ویزیت می باشد.

3-      بخش مهم دیگر بخش مقالات پزشکی است : در طراحی سایت پزشکی این مورد باید رعایت شود ( این بخش مهمترین بخش برای سئو سایت است )

4-      بخش مهم و کلیدی دیگر بخش نمونه فعالیت ها و خدمات متخصص می باشد که بیشتر مشتریان از این طریق برای ویزیت و مشاوره تماس می گیرند.

5-      بخش جذاب دیگر نیز گالری تصاویر می باشد که امروزه در اکثر طراحی سایت پزشکی دیده می شود که طراحی سایت وب نوش نیز این بخش را به بهترین صورت برای شما پزشکان عزیز پیاده می کند. 

ادامه مطلب ...

طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی : با افزایش انواع کارخانه ها و مراکز صنعتی رقابت نیز در بین آنها رشد کرده است . یکی از رقابها که شاید می توان گفت برای جذب مشتریان جدید از همه مهمتر باشد . رقابت در فضای مجازی و اینترنت می باشد. برای وارد شدن هر کارخانه و مراکز صنعتی در این رقابت اولین قدم طراحی سایت صنعتی است . داشتن یک وب سایت قدرتمند با گرافیک عالی و همچنین سئو سایت برتر می تواند رقابت در عرصه مجازی و اینترنت را برای صاحبان کارخانه ها راحتر کند.

 

طراحی سایت صنعتی

 

بهترین راه برای معرفی کالا و محصولات هر کارخانه و مرکز صنعتی استفاده از اینترنت و طراحی سایت صنعتی است. چرا که محدودیت مکانی دارد و تمام افراد از سراسر دنیا می توانند محصولات کارخانه را ببینند و از این طریق می توان مشتری خارج از کشور نیز پیدا کرد . و انی نکته بسیار مهم قدرت وب سایت صنعتی است ..

اما هر سایت صنعتی به تناسب رشته ی فعالیت دارای انواع مختلف و ویژگی ای متفاوتی می باشد .از این رو در زیر به کلیت ویژگی های طراحی سایت صنعتی اشاره می کنیم :

ویژگی های طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت وب نوش ویژگی های زیر را برای داشتن یک وب سایت صنعتی خوب به شما معرفی می کند.

1-      داشتن صفحه معرفی کامل کارخانه که در این صفحه شما به صورت کامل کارخانه یا مرکز صنعتی را معرفی می کنید و از امتیازات آن حرف می زنید.

2-      معرفی کالا یا خدمات تولید : در این صفحه تمام کالا ها و خدماتی که مرکز یا کارخانه صنعتی ارائه می کند را شرح می دهید

3-      صفحه معرفی نمایندگی : برخی از کارخانه ها یا مراکز صنعتی در شهرها دارای نمایندگی هایی هستند می توانید در این صفحه تمام نمایندگی های کارخانه را معرفی نمایید ( این معرفی می تواند شامل اطلاعات تماس ، و آدرس نمایندگی در شهر مربوطه باشد و ...)

4-      یک صفحه هم می تواند معرفی پروژه های در دست اجرا باشد ویا اینکه پروژه های اتمام شده را معرفی نماید .

5-      بخش مهم اخبار صنعتی برای سایت است

6-      یکی از بخش های مهم دیگه بخش مقالات سایت است که برای بالا بردن سایت در موتورهای جستجو نیاز بیشتری به ان هست . ( تقویت سئو سایت )

7-      می توان بخش نظر سنجی نیز در طراحی سایت صنعتی لحاظ نمود.

و بسیاری از موارد دیگر که بر اساس نیاز می تواند در طراحی سایت صنعتی به موارد بالا اضافه شود . 

ادامه مطلب ...