طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی : طراحی سایت فروشگاهی یا همان فروشگاه اینترنتی ، در اصطلاح به وب سایت هایی اطلاق می شود ، که به صورت آنلاین اقدام به خرید و فروش کالا و یا خدمات در فضای مجازی می کنند.

طراحی سایت فروشگاهی برای چه کسب و کار هایی مناسب است ؟
طراحی سایت فروشگاهی باید چه ویژگی ها و خصوصیاتی داشته باشد؟
در طراحی سایت فروشگاهی به چه نکات و ویژگی هایی باید توجه داشته باشید ؟
در ادامه این مقاله علاوه بر پاسخ این سوالات ، از صفر تا صد نحوه ی طراحی سایت های فروشگاهی آشنا می شوید ، با وب نوش وب را بنوشید...!

 

طراحی سایت فروشگاهی

 

انواع طراحی سایت فروشگاهی

وب سایت های فروشگاهی با توجه به هدفی که از طراحی دارند ، در انواع و مدل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که در ادامه به برخی از این موارد اشاره میکنیم:

طراحی سایت B2B :

این نوع از طراحی وب سایت فروشگاهی ، برای برقراری ارتباطات تجاری و خرید و فروش اینترنتی بین تاجران و دارندگان کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع سایت های فروشگاهی عمده فروش بوده و برای کاربران عادی سرویسی ارائه نمی دهند.

طراحی سایت B2C :

اغلب وب سایت های فروشگاهی از این نوع بوده و در آن ها خرید و فروش بین تاجران و صاحبان کسب و کار با افراد معمولی و مشتریان انجام می شود.

طراحی سایت C2C :

نمونه ی بارز این سایت در ایران ، وب سایت دیوار و شیپور می باشند، در این نوع از سایت های فروشگاهی افراد عادی اقدام به خرید و فروش اجناس و خدمات خود می کنند. طراحی سایت فروشگاهی C2C واسطه ها را از میان برداشته و به صورت مستقیم خرده فروشان با خریداران در ارتباط بوده و محصول و خدمات خود را به فروش می رسانند.

طراحی سایت G2B :

معاملات و مراوده هایی که دولت با صاحبان کسب و کار از طریق این وب سایت ها انجام می دهد ، شاید از وب سایت های G2B را نتوان به صورت مستقیم در دسته بندی وب سایت های فروشگاهی ارائه کرد ، ولی سایت هایی مانند وب سایت سازمان مالیات و... از این دسته می باشند.

طراحی سایت G2C :

ارائه خدمات مستقیم دولت به افراد عادی و مردم از طریق وب سایت های G2C صورت می پذیرد،  ارگان های دولتی مانند بیمه تامین اجتماعی ، وب سایت مربوط به یارانه های نقدی و ... را می توان در این دسته قرار داد.

 

ادامه مطلب ...

نکات مهم در مورد الگوریتم پاندا برای سئوی سایت

الگوریتم پاندا و تحول در سئو سایت : الگوریتم پاندا یکی از الگوریتم های جستجوی گوگل است . این الگوریتم در سال 2011 راه اندازی شد و تا به الان هم چندی بار هر سال بروز رسانی شده است . هدف اصلی از ره اندازی الگوریتم پاندا آوردن وب سایت های با محتوای با کیفیت در نتایج بالای جستجو است. همچنین برعکس وب سایت هایی که از مطالب سایت های دیگر استفاده می کردند را به نتایج پایین انتقال دهد.

 

الگوریتم پاندا

 

در ابتدا هدف الگوریتم پاندا منتشر نشد تا کامل بر روی وب سایت های و نتایج جستجو در گوگل اعمال شود تا نتیجه کار بررسی و ارزش سنجی شود تا اینکه بعد از مدت کوتاهی تغییراتی که در نتایج جستجو ایجاد شد بدین صورت بود که وب سایت هایی که از مطالب وب سایت های دیگر برای ساختن تعداد صفحات زیاد استفاده می کردند و مطالب آنها را کپی می کردند. در نتایج پایین جستجو ظاهر شدند.

 

ادامه مطلب ...

طراحی سایت گردشگری

طراحی سایت گردشگری | تور : با گسترش روز افزون استفاده از اینترنت ، بیشتر شرکت های تور و گردشگری برای اینکه بتوانند خود را بهتر به مردم معرفی کنند . اقدام به طراحی سایت گردشگری می کنند . صاحبان مشاغل گردشگری می دانند که برای موفقیت در این شغل پردرآمد و پر رقابت باید به هر نحوی خود را بیشتر از همه به مشتریان معرفی نمایند. یکی از این روش ها طراحی سایت گردشگری است . اما دلیل طراحی وب سایت برای شرکت تور ها این است که امروزه هر فردی در اینترنت به دنبال مکانی عالی برای مسافرت می گردد. مکان مورد نظر خود را پیدا می کند ، هتل های آنجا را بررسی می کند ، هزینه های آن را برآورد می کند و تصمیم خود را برای مسافرت می گیرد . تا این مرحله از کار هنوز به شرکت گردشگری و تور به صورت حضوری نرفته است . پس بهترین راه برای جذب توریست سایت های گردشگری می باشد .در زیر به برخی از ویژگی های طراحی سایت گردشگری و تور می پردازیم :

 

طراحی سایت گردشگری

 

ویژگی های طراحی سایت گردشگری (تور)

توجه داشته باشید که می خواهید با طراحی سایت تور وارد دنیای تجارت الکترونیک شوید و از این راه کسب در آمد کنید . یا در آمد خود را بالا ببرید پس باید در تولید محتوا برای همچین سایتهایی دقت داشته باشید . که بعد از طراحی سایت گردشگری وب سایت نظم جالبی داشته باشد.

 

ادامه مطلب ...

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی :  پیش از این افراد برای معرفی توانایی های خود از فیس بوک ، لینک دین ، Twitter , google+ و سایر شبکه های اجتماعی استفاده می کردند و از طرف دیگر موسسات و برخی از شرکت ها ی بزرگ برای جذب نیروی متخصص از این طریق اقدام می کردند . ولی امروزه با رشد رقابت در اینترنت و همچنین بالا رفتن کسب و کار تجارت الکترونیک باعث شده است که این موسسات و شرکتها بخواهد در مکاتبات رسمی مستقیما با ایمیل خود شما انجام دهند و از ایمیل کمپانی های بزرگ مانند یاهو و گوگل استفاده نکنند. چرا که آنها به دنبال افراد خبره و حرفه ای هستند .اما چه باید کرد ؟ چه زمانی می توانید ایمیل خود را داشته باشید ؟ در زیر به این سوالات جواب خواهم داد .

 

طراحی سایت شخصی

چرا به طراحی سایت شخصی نیاز داریم ؟

همانطور که در بالا گفته شد . دیگر موسسات به دنبال افرادی هستند که بسیار حرفه ای عمل نمایید . از این رو برای داشتن ایمیل شخص اولین قدم راه اندازی  و طراحی سایت شخصی خود است . تا از این طریق موسسات و شرکتها شما را در فضای اینترنت بهتر بشناسند . مهمترین دلیل برای اینکه افراد حرفه ای باید وب سایت شخصی داشته باشند این است که بتوانند در این سایت اطلاعات تماس خود را بگذارند و از طرف دیگر رزومه ی کاری خود را در آن به معرض نمایش قرار دهند. تا از این طریق افراد از سراسر دنیا بتوانند شرایط کاری و کسب و کار شما را درک کنند.

 

ادامه مطلب ...