بهترین استراتژی در عرصه تبلیغات اینترنتی داشتن وب سایت است . پس می توانید با استفاده از طراحی سایت کارخانجات این غافلگیری رو به رقبای خود اعمال کنید . این کار مطمئنا شما را چند پله بالا می برد و به رقبای سرسخت نزدیک می کند .
در طراحی سایت مربوط به کارخانه شما می توانید به راحتی تمام خدمات و محصولات خود را معرفی کنید تا از این طریق نه تنها بتوانید مشتریان قبلی خود را نیز حفظ کنید بلکه می توانید مشتریان جدیدی را نیز پیدا کنید . این مشتریان می توانند به دلیل گستردگی تبلیغات وب سایت از تمام دنیا باشد . پس داشتن وب سایت اینترنتی می تواند برای کارخانجات بزرگترین امتیاز در معرفی مخصولش باشد.
1- مثل بسیاری از وب سایت ها در طراحی
سایت کارخانجات نیز بخشی به عنوان درباره کارخانه دارد. که در این بخش به
معرفی کارخانه ، امکانات و سابقه فعالیت کارخانه اشاره می شود . تا مشتریان
جدید بتوانند به راحتی با کارخانه آشناییت داشته باشند.
2- بخش مهم دیگر اطلاعات تماس است که باید در بخشی شکیلی در طراحی سایت کارخانه در نظر گرفت.
3- بخش مهم و هدف اصلی از طراحی سایت کارخانجات معرفی محصولات است .
4- یک بخش هم مربوط به سفارشات است که باید در این قسمت با طراحی عالی بتوانیم فرمی برای درواست سفارشات قرار دهیم .
5- بخش نمایش تصاویر و گالری
6- بخش مهم دیگر نمایش استاندارد ها و گواهینامه های کارخانه است
7- بخش دیگر در وب سایت کارخانه می تواند بخش اخبار و اعلانات داخلی کارخانه باشد .
8- بخش مهم دیگر مقالات سایت است . این بخش در طراحی سایت بسیار حائز اهمیت است و سئو سایت را بالا می برد.
9- و بسیاری از امکانات دیگر نیز وجود دارد که بنا به نیاز می توان اضافه نمود.